1.4.08

احببتك...فى صمت


احببتك فى صمت

وكل دقة حب لك كتمت

وبحزن وألم صرخت

فهلا سمعت؟؟

ليالى طوال بكيت

واخر من كنت اريد اعلامه

هو انت

اعلم انك تحبها

ترانى بحق قلبى اذنبت؟

ان قلبى لا ولم غيرك يحب

اعلم انه ليس مكانى

واعلم انه مهما على بابك وقفت

ومهما لقلبك طرقت

تلك الرائعة، حبيبتك ستظل

لو كنت تبالى لكنت شعرت

بكل السنين التى فيها لك وفيت

ولو هناك امل يلوح

لكنت انتظرت

بيدى احببتك وبيدى احترقت

تراك عمرى الان فهمت

سبب بؤسى ولماذا لقدرى اذعنت

احببتك غاليى

ولكن فى صمت

فى سكوت بدات وفى صمت ظللت

ابكيك ليالى

ونفسى اهملت

كنت غدى

لكنك لم تأت

فكان غروب شمسى

اخر ما رأيت

21 comments:

Anonymous said...

وَحــدي من تبكي آحلآمهـــا

وتتوسد كل ليله جراحهـا

وتنام والدمع يقطر من مقلتاها ..

كل هذا لأني لك احببت


ايه كانت اجمل ما قرأت لكـ
لكنها حزينه جدا

دمت صديقتي

بطوط حبوب said...

من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه
ومن نفض له نفضنا له حتى لو روحنا ملتاعه
وعجبى

Anonymous said...

اكيد الشمس هتشرق تاني ياايه
لان دي حقيقه كونيه وبشريه
احساسك عالي جدا
تحياتي

مدحت محمد said...

اية
طبعا كلمات
مؤلمة
جدا
بجد المتنى اوى وحسيتها اوى
وعشتها اوى
برافو عليكى يااية اوى اوى اوى

رئيس جمهوريه نفسى said...

woooooooooooooooooooooooooooooow
ده الانطباع الاولى بتفكرنى باغنيه لاصاله دلوقتى قولى حنعمل ايه بس بسم الله ما شاء الله سهوله فى الكلمات سلاسه فى الموضوع وفكره اجدتى التعبير عنها بشكل جامد جدا بصراحه روعه كلها على بعضها

Mafrousa said...

aya
كلامك حلو .. و حساس...و حاولى تخرجى نفسك من الحالة .. ديه مع العلم ان هذا الالم بالرغم من وجعه لكن جميل
..ساعات الواحد بيحب للحب نفسه و الحاله المصاحبه له.. و لكن الشخص.. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يمكن لما يقرب منك انتى تبعدى ...لانك ممكن ماتلاقيهوش مناسب......
ربنا معاكى

Unknown said...

ما احلى الحب

شريف طلال said...

كلمات قويه و مؤثره بجد
حلوه اوى
تسلم ايدك
تحياتى

kikooooooooo said...

سلامووووووووووووو عليكوووووووو

طبعا طالع عينك في الامتحانات .. أنا قلت آجي أغتت بما إن امتحاناتي باقي عليها أسبوع

بس بجد البوست جامد جدا ... على فكرة أنا من هواة المجاملة

بس بجد في كلام بيوصل للقلب ... والحب في صمت ده أو الحب من طرف واحد كلاهما متعب ويجيب وجع القلب

ربنا ما يوجع قلب حد يا رب

تحيااااتي

كان معكم ..,

كيكووووووووووو

kikooooooooo said...

أوبس

حصل خطأ لفظي يا آية في التعليق فقلت أغرم تعليق تاني وأمري لله

إني مش من هواة المجاملة
أنا والله بقول اللي على لساني وما بحبش أجامل
عشان كده أولتلك البوست جامد

سلامووووووز
كيكووووووو

3abdo me7tas said...

آيه
اولا ازيك انتى وحشانى كتيييييييير والله
ومعلش انا الايام دى متبهدل احلى بهدله
المهم
ايه الكلام الجامد اللى انتى كتباه ده
بجد بجد بجد رائع واكتر من رائع
انتى عارفه الكلام ده فكرنى بموقف حصلى قبل كده
كنت مستعد انى اعمل اى حاجه تانية لارضاء الطرف التانى حتى ولو .........
مش مهم ولو
المهم ان كلامك جامد بجد
اكتبى يا بنتى كمان وكمان
عايزين نشوف آية من تانى بقى
وطمنيني عليكي ومش تزعلى منى يا جميل
سلام

aya said...

رورى

لا تخشى على صديقتى
لازلت احمل بين طياتى قلبا تحمل الكثير والكثير
فلن يضيرنى بعض الدموع

سلمتى حبيبة وصديقة

aya said...

دكتور محمود
اى والله عندك حق

تسلم يا عمنا

aya said...

mady
اكيد الشمس هتشرق
بس مش للى حاسس بالاحساس ده
نورتينى

aya said...

مدحت
شكرا ليك ولكماتك
ننورتنى
وشكرا بجد لتشجيعك

aya said...

محمود
رايك يعنى الكثير لى
شكرا لك عزيزى

aya said...

واحدة مفروسة

سعيدة انا للغاية بزيارتك
وشكرا للنصيحة
ساحاول العمل بها

aya said...

نعم ايويتى
ما احلى واروع الحب

نورتى الدنيا

aya said...

شريف
ربنا يكرمك ويباركلك
نورتنى

aya said...

كيكو نورتنى
ومعل يا عم غرمت كمان كومينت
محصلش حاجة يعنى

وشكرا لمرورك
وكلماتك

واه يا كيكو انا متبدهلة فى الامتحانات

ربنا يستر

شكرا ليك

aya said...

محمد

متقولش كده يا محمد طبعا مش زعلانة منك

المهم انك نورتنى
وربنا يعينك ويصبرك على اللى انت فيه

وربنا يكرمك على كلامك ده
بجد شكرا ليك اوى
نورتنى

انا مصرية جدا