19.4.08

ليلة تهييس من حياتى


اجدع مسا ع الناس الكويسة
ازيكم؟


ثانك يو لكل الشباب الجدعين اللى عبرونى فى البوست اللى فات
وهارد عليكم قريب جدا
-------------------------------------------------


بس انا دلوقتى عايزة اقول رغى جديد






اولا انا مبسوطة


ثانيا انا مضايقة


ثالثا انا مخنوقة


رابعا انا خايفة


خامسا انا قلقانة


سادسا انا مشتاقة


سابعا انا مش عارفة اعمل ايه


ثامنا ..نسيتها


تاسعا انا لازم انام عشان بكرة عندى محاضرات من بدرى


عاشرا بس خلاص


حداشر


.


.


.


.


مافيش حداشر


------------------------------------


اشوفكم على خير


27 comments:

بطوط حبوب said...

اولا انا الاول


ثانيا انا فرحان انى الاول


بس بجد بجد
ازاى عارفه تجمعى كل الاموشن دى
ربنا يسعدك ويهديكى
اكيد عندك امتحان الصبح

مدحت محمد said...

اية
يااية
ربنا يهديكى يارب

صاحب المضيفة said...

ده رغي رايق قوي



مدونة رايقة وشبابيه قوي


شرفت بزيارة مدونتك


تحياتي

في حب مصر said...

أولا دي اول زيارة لمدونتك
ثانيا هي مدونة جميلة
ثالثا انا هحاول اتابعها باستمرار
رابعا وخامسا وعشرتاشر ربنا يوفقك في المحاضرات والامتحانات

تقبلي مروري

Tamer Nabil Moussa said...

تصبحى على خير


يوم سعيد ليكى انشاء الله

تحياتى

mohammad hamza said...

تداخل رائع بين المشاعر ..

بيعمل فى الآخر كوكتيل مزاج XD


ربنا يوفقك ..

وبجد انا حاسس ان انا مقصر اوى عشان مشاركتش فى البوست اللى فات


المهم
سلام

3abdo me7tas said...

آيه
ايه يا بنتى مالك
حداشر مين وخمستاشر مين
فيه ايه بس ما انتى كنتى كويسه
ولا ده ميعاد التهييس الأسبوعى بتاعك
يا بنتى سبيها على الله
ان شاء الله خير
طمنينا عليكى انتى بس
أخوكى محمد

WhItE HeArT said...

والله طيب كويس انا كمان داخل انام علشان عندي اجازة بكره

سلام

الإتربي اللولبي said...

دخلت و شفت المدونه

بيتهيأ لي دخلتها قبل كده عشان نفس الجملة اللي بتفكرني برقيب و عتيد ..

عموما تهييس مقبول ...

أحييكي على فارس أحلامك .. طبعا أقل حقوق الراجل ده إنه يكون فارس أحلام أي بنت ... بجد مش هافتح ف الكلام عنه عشان هاطول أوي لو اتكلمت ... بس يكفي أقول ان عمر بن الخطاب هو أهم الشخصيات في تاريخ الخلفاء بصفه عامه .. عمر بن الخطاب أقوى الناس في جاهليته أقواهم في إسلامه ..

إذا كنت أنا راجل و باتوهم من سيرته .. طبعا لازم يكون فارس أحلامك .

شكرا على زيارتك لمدونتي

أتمنى تلقي شبيه لهذا العظيم

سلام عليكم

aya said...

محمود

دايما منورنى
وبجد كل ما بشوفك بجد بكون سعيدة
اهلا بيك

ويا عم عشان خاطرك هاقولك السر

ديه صورة يا خويا جبتها من اونكل جوووووجل
نورت
=======================
يا مدحت
يا مدحت

ربنا يهدى الجميع

يا قهلا يا قهلا يا عم الحاج

aya said...

صاحب المضيفة
الشرف كله لى لمرورك

واتمنى انا اراك دائما فى صفحاتى

اهلا بك
===========================
فى حب مصر
الله يكرمك اولا
ربنا يباركلك ثانيا
نورتنى جدا ثالثا

اهلا بيك

aya said...

tamer nabil

وانت من اهل الخير يا رب

ربنا يكرمك

نورتنى
=======================
mahmmed hamza

ياسيدى حضرتك تنور فى اى وقت
وانا عارفة انا موضوع الدماغ اللى بيتتعمل ديه

نورتنى

aya said...

محمد

شفت اللى حصلى يا محمد؟
لا كان على الخطارو لا كان فى النية
هى هى هى

بص

كللللللللللللله على الله

======================
white heart

انا بحقد عليك
بحقد انا عليك
عليك بحقد انا


نورتنى

aya said...

الاتربى اللولبى

نورتنى يا فندم

واه حضرتك نورتنى قبل كده ويارب منو المدونة دايما

اكيد الكلام عن سيدنا عمر مش هيوفيه حقه
ومش هيخلص ابدا

على العموم اهلا بيك دايما

صاحب المضيفة said...

اختي ايه

لم أقصد ابدا فهمك لهذه الكلمات


أتمنى عدم الزعل من ذلك

فهي والله استطراد للكلام


تحياتي

mostafa rayan said...

يلا ولا يهمك دي بتحصل في احسن العائلات

shahy said...

انتي سكر

وبس خلاص

جيفارا المصري said...

صباحه تهييس يا ايه

بس علي فكرة كلنا بنمر بحالة مشابهة من التهييس لما الامتحانات بتقرب عشان كده هتتفرجي الاسابيع الجاية علي احلي تهييس ممكن في منعظم المدونات
ربنا يستر

almasry said...

فعلا ده تهييس من النوع التقيل ....أووووه أوووووه وسلام بقى علشان انا هنام اصلى عندى سكشن بدرى خالص



تحيـــــاتى
المصـــــرى

dina said...

اولا ...بوست جميل
ثانيا...بوست غريب
ثالثا...معرفش
رابعا.......ايه الجمال دا
خامسا..مشاعرنا المتناقضة دى حاجة طبيعية
سادسا...انتى عبرتى عنها حلو اوى
ههههههههههههههههه

HERO said...

انا اول مرة ازورك بس الحاجة الوحيدة اللي انا متأكد منها انك شاطرة جدا في الحساب وبتعرفي تعدي من 1:10
برافو عليكي

واهم حاجة انك مبسوطة ويارب علطول مبسوطة

Unknown said...

كل ده وساكتة على نفسك ؟!
انتى لازم تشوفى حل سريع للموضوع ده

aya said...

سيدى صاحب المضيفة
اهلا بك

وانا لا ازعل ابدا من اناس محترمين
نورتنى

aya said...

mostafarayan

مش كده يا مصطفى ؟
انا بقول برضه
نورتنى
=============================
shahy
انتى اللى سكر وعسل
نورتينى

aya said...

جيفارا المصرى


اه والله يا خويا
متفهمش بيحصل ايه لدماغنا وتسيح خالص

ربنا يستر

نورتنى ويارب دايما منورنى
===============================
el masry

شفتنى وانا بخرف اخر حاجة

منورنى يا فندم ويارب دايما منورنى
وربنا معاك بكرة فى موضوع السكاشن ده
يا هلا بيك دائما

aya said...

dina

يعنى ديه حاجة طبيعية ؟
طمنتينى على نفسى الله يباركلك

نورتى يا قمر
ويارب دايما منورانى
=================================
hero

ايوة انا شاطرة والميس ادتنى ستار

هههههههههه
اهلا بيك يا سيدى

aya said...

the riddle

حاضر
انا كلمت دكتور وهو طمنى قالى انه فيه علاج ممكن ياثر بعض خمس ست ..قول عشر سنين كده


هههههههه
نورتنى

انا مصرية جدا