3.7.08

صمت الحملان

بسم الله
بسم الله الرحمن الرحيم
بسم الله السميع العليم
بسم الله الخبير البصير
بسم الله العلى القدير
---------------------
شكرا
شكرا لكل واحد وواحدة دخلوا المدونة وتمنولى اجازة سعيدة
تسلملولى يا رب
انا بقالى اسبوعين فى مصر
بس مكنتش عارفة اكتب اقول ايه
بفضل فاتحة المدونة ومتنحه ليها
ومش لاقية كلام يتكتب او يتقال
انا مش حزينة
ومش كئيبة ومش اى حاجة
بس احساس غريب اوى اوى
انى مش لاقية كلام
انا بس حبيت اشكركم
واسلم عليكم
واقولكم انكم كلكم وحشتونى اوى
وانا بعتذر انى مش بتواجد عندكم فى التعليقات كتير
رغم انى بحاول اتابعكم كلكم
ادعولى ربنا
يشرح لى صدرى وييسر لى امرى ويحلل العقدة من لسانى
كى يفقه قولى
استودعكم من لا تضيع ودائعه

2 comments:

صاحب المضيفة said...

ربنا يسعد أيامك ويهنيكي يارب


ويقدر لك الخير


تحياتي

. said...

ايوى هاى اذيك ايوه يا عم روشت فى اسكندريه عالشان كده محدش كان بيسمع اخبارك يا جميل
على العموم انا فتحت المدونه بتاعتى مستنياكى هناك
http//aliaawwe.blogspot.com

انا مصرية جدا