17.6.08

شط اسكندرية يا شط الهوى

انا مسافرةةةةةةةةةةةةةةةة


اشوفكم على خير


هتوحشونى

12 comments:

بطوط حبوب said...

وترجعى بالسلامه

mohra said...

اجازه سعيده يا جميل

صاحب المضيفة said...

يا بختك


ربنا معاكي وترجعي بالسلامة


تحياتي

موجة said...

ايوي
♥ ♥ ♥
تروحي و ترجعيلنا بالف سلامة
بس مش كنتي تقفلي شبابيك المدونة قبل ما تسافري علشان العفار
هههههههههه
سيبي معايا المفتاح و أنا افتحها أهويها كل شوية
ههههههههههههه

باتمنالك اجازة سعيدة

خالص تحياتي
أحمد توفيق
مجرد موجة

أنا حر said...

تيجي بالسلامة ان شاء الله
هتوحشينا كتير بس ماتتأخريش علينا كتير
تحياتي

Darsh said...

تروحي و ترجعي بالسلامة إن شاء الله

و خدي بالك من أسماك القرش و الحيتان و أسماك السالمون العملاقة

aya said...

بطوط
مهرة
صاحب المضيفة
احمد توفيق
انا حر
ودرش


الله يسلمكم ويكرمكم ويحفظكم ويباركلكم على الردود ديه

بجد سعيدة بتواجدكم
وانا رجعت اهو عشان نرغى سوا تانى

S H A H said...

يا مصايفك يا اسكندرية

اكتر مدينة بعشقها في العالم

ولاوني بحبها في الشتا

شوفي

عليكي بالاتي:
============
برام رز معمر باللحمة من عند بلبع

غدوة سمك و جمبري و شوربة جمبري من عند حودة دنجل

لازم بجد حودة ده

عدد واحد ايس كريم فانيليا من عند عزة

و ميمنعش ام علي من عند ابو مازن

و اخيرا تحلي بليل بهريسة من عند حسنين

وترجعي بالسلامة

في حب مصر said...

تروحي وتيجي بالسلامة
بس والنبي سلام خاص لاسكندرية وخاصة شط المنتزه وقلعة قايتباي وكل الأماكن الجميلة اللي فيها
واستمتعي بأجازتك
تحياتي

Soooo said...

الله يكرمك هاتيلي معاكي فتة موزه من عند بلبع

وتروحي وترجعيلنا بالف مليون سلامه يارب


معلش كنت مقصر في حقك وفي حق متابعتي لمواضيعك بس الظروف بقى .. والمسامح كريم

وربنا يسعدك ويبسطك ويكرمك ويرضيكي دنيا وآخره



سلامووووووووووز

momken said...

ترجعى بالسلامه
تحياتى

aya said...

shah

هو ده الكلام والله

بس السفرية الجاية وعليك خير

-------------------------------
فى حب مصر

اعتبر سلامك وصل يا فندم

منورنى
--------------------------------
سوووو

مسمحاك طبعا يا فندم
وحاضر انت تؤمرنى

منور المدونة وصاحبة المدونة
اهلا بيك
------------------------------
momken
الله يكرمك ويسلمك يارب

اهلا بيك

انا مصرية جدا